שימוע לפני כתב אישום

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

שימוע לפני כתב אישום

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

הזמינו אתכם לשימוע לפני הגשת כתב אישום?

שימוע לפני כתב אישום הוא הליך ייחודי המועגן בחוק כבר משנת 2000. בהליך זה ניתנת לכם או לעורך הדין שלכם להציג טענות מול הרשויות האחראיות על התביעה. את הטענות שלכם ניתן להגיש בעל פה או בכתב, כאשר המטרה היא לשכנע את התביעה כי הראיות הקיימות או האינטרס הציבורי לא מצדיקים הגשה של כתב אישום נגדכם. אם הזמינו אתכם לשימוע, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לאסוף את כל חומרי התביעה ולבקש אותם מרשויות התביעה. השלב הבא הוא לפנות לייעוץ משפטי של עורך דין המתמחה בתחום הפלילי.

ייצוג משפטי במקרים של כתב אישום פלילי

בשונה מחקירה משטרתית, לישיבה של השימוע שלכם ניתן לצרף גם עורך דין ומומלץ לצרף רק עורך דין עם ניסיון בדין הפלילי. המטרה כפי שציינו היא לשכנע את התביעה לא להגיש נגדכם כתב אישום פלילי ולעורך הדין במקרה זה יש תפקיד חשוב מאוד. עורך הדין יכול להציג בעיות הקשורות לניסוח של כתב האישום נגדכם או להתייחס על סיכויי ההרשעה בכדי לשכנע את רשויות התביעה לוותר על הגשת כתב אישום. אם תהליך השימוע לא יהיה מוצלח, יתכן ובסופו של דבר יגישו נגדכם כתב אישום ותתחילו בהליך משפטי פלילי.

איך עורך דין יכול להכין אתכם לשימוע?

מלבד עניין השימוע עצמו והגשת כתב אישום, בתהליך של שימוע לפני כתב אישום התביעה יכולה לבקש להשלים את החקירה באמצעות פנייה לגורמים שונים, כגון רשות המיסים והרשות לניירות ערך ולכן לכם יש פה מספר מטרות בתוך השימוע עצמו וצריך להיות מוכנים לכך. אני, עורך הדין יאיר בן שטרית מציע לכם לפנות אלי לקבלת ליווי משפטי מקצועי לפני השימוע שלכם. הליווי שלי כולל ייעוץ משפטי מקצועי והקניית כלים משפטיים היכולים לסייע לכם לקחת החלטות מושכלות בעת השימוע. בנוסף לכך, אני אספק לכם את הייצוג המשפטי הנדרש בישיבת השימוע מול רשויות התביעה.

איך להתכונן להליך שימוע לפני כתב אישום?

אם אתם רוצים לדעת איך להתכונן להליך שימוע לפני כתב אישום, צרו איתי קשר דרך מספר הטלפון המופיע באתר ואני, עורך הדין יאיר בן שטרית אדריך אתכם כיצד לעבור את השימוע בדרך הטובה ביותר מבחינה משפטית.

תוכן עניינים

זקוקים לעזרה משפטית?

פנו אליי עוד היום וקבלו יחס אישי ואדיב, מקצועיות ודייקנות ובעיקר – סיכויי הצלחה גבוהים בתיק שלכם.

מלאו פרטים ואצור קשר בהקדם:

יחס אישי

בגלל החריצות וההתמדה

בגלל הזמינות

בגלל הניסיון העשיר

בגלל האמינות וההגינות

הכרת הגורמים הרלוונטים