עורך דין פלילי בקרית גת והדרום

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

עורך דין פלילי בקרית גת והדרום

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

מואשמים בעבירה פלילית? זקוקים לייעוץ משפטי?

אם זימנו אתכם לתחנת משטרה לחקירה על עבירה פלילית או שאתם כרגע עצורים בתחנה, זה הזמן לפנות לייעוץ משפטי של עורך דין פלילי. אם אתם מחפשים עורך דין פלילי בקרית גת והדרום, כדאי שתדעו מה כולל התפקיד של הייעוץ המשפטי. הייעוץ המשפטי הוא למעשה המקור המשפטי האמין ביותר שתוכלו לקבל בכל הנוגע לרשויות החוק. אתם מקבלים מידע מאיש מקצוע בכל הנוגע להתנהלות מול רשויות החוק, כגון המשטרה, רשויות התביעה ובית המשפט. בנוסף לכך, כחלק מהייעוץ המשפטי עורך הדין יבנה עבורכם קו הגנה ברור ומוצק שילווה אתכם לאורך כל ההליך הפלילי.

ליווי הליך פלילי עם עו”ד פלילי בדרום

עו”ד פלילי בדרום יכול ללוות אתכם לאורך כל ההליך הפלילי, המתחיל בחקירה ובמקרים מסוימים גם במעצר. עורך הדין יכין אתכם לקראת החקירה ויסביר לכם כיצד להתנהל מול החוקרים בתחנת המשטרה. לאחר סיום החקירה, חוקרי המשטרה יגבשו החלטה האם להעביר את החקירה לרשויות התביעה או לפרקליטות, במטרה לבחון האם להגיש כתב אישום בנוגע לעבירה שלכם. במידה ויוגש כתב אישום, אתם תיכנסו להליך משפטי בבית המשפט. עורך דין המתמחה בתחום הפלילי יכול ללוות אתכם בכל שלב בהליך הפלילי ולהעניק לכם ייצוג מקצועי, לא משנה באיזה שלב אתם נמצאים בו עכשיו.

מימוש זכות הקבועה בחוק בישראל

על פי החוק בישראל יש לכם זכויות במידה ואתם נכנסים להליך פלילי. הזכות העיקרית והמשמעותית ביותר היא הזכות להתייעץ עם עורך דין. ייעוץ ראשוני עם עורך דין פלילי בקרית גת והדרום לפני הליך פלילי או במהלכו, יכול לסייע לכם להתמודד נכון מול רשויות החוק. במהלך הייעוץ אתם תקבלו מידע חשוב הנוגע להתנהלות שלכם מול הרשויות השונות, עם קו הגנה ברור שיסייע לכם להתמודד עם הטענות נגדכם. אני, עורך הדין יאיר בן שטרית מזמין אתכם להתייעץ איתי כבר עכשיו בנוגע להליך הפלילי שלכם, במטרה להתמודד טוב יותר עם רשויות החוק בכדי להגיע לביטול ההליך הפלילי מהר ככל הניתן.

תיאום פגישה עם עורך דין פלילי בקרית גת והדרום

קיבלתם החלטה לפנות לשירותי עורך דין פלילי בקרית גת והדרום? מעוניינים בייעוץ משפטי להליך הפלילי שלכם? אני, עורך הדין יאיר בן שטרית זמין עבורכם כאן באתר ותוכלו להתקשר אלי כבר עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע בראש הדף.

תוכן עניינים

זקוקים לעזרה משפטית?

פנו אליי עוד היום וקבלו יחס אישי ואדיב, מקצועיות ודייקנות ובעיקר – סיכויי הצלחה גבוהים בתיק שלכם.

מלאו פרטים ואצור קשר בהקדם:

יחס אישי

בגלל החריצות וההתמדה

בגלל הזמינות

בגלל הניסיון העשיר

בגלל האמינות וההגינות

הכרת הגורמים הרלוונטים