מחיקת רישום פלילי

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

מחיקת רישום פלילי

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

האם אפשר למחוק רישום פלילי?

במאגרי תחנות המשטרה בישראל ישנו מידע מגוון, הכולל בין היתר רישומים על מורשעים, מידע על נחקרים וחשודים. אם יש לכם רישום פלילי או משטרתי, כדאי שתדעו שהרישום נמצא במאגרי המידע של המשטרה. מחיקת רישום פלילי צריכה להתייחס קודם כל להליך הפלילי שעברתם. חשוב לדעת כי יש לתחנות המשטרה בישראל 2 מאגרי מידע שונים. מאגר ראשון הוא מאגר הרישום הפלילי, הכולל הרשעות ועונשים שנקבעו בפסקי דין וצווים של בית משפט. המאגר השני הוא מאגר הרישום המשטרתי והוא כולל בין היתר מידע על משפטים, חקירות בתחנת המשטרה ותיקי חקירה שנסגרו.

ביטול רישום פלילי ורישום משטרתי בתעודת יושר

תעודת יושר יכולה לשמש גופים שונים בארץ ובחו”ל בכדי לקבל עליכם מידע משפטי. רישום משטרתי או רישום פלילי יופיעו בתעודת היושר שלכם. ביטול רישום פלילי אם כן יכול להיות קריטי לפעולות שונות, כגון קבלה למקום עבודה, הוצאה של רישיון לנשק ואפילו בכדי להיכנס לתהליך להוצאת דרכון זר. למעשה, אם יש לכם רישום משטרתי ואין לכם רישום פלילי, גם כאן חשוב שתתחילו בתהליך למחיקת הרישום על מנת שלא תהיו מוגבלים בקבלת עבודה, הגירה לחו”ל או כל פעולה אחרת הדורשת מכם להציג תעודת יושר מהמשטרה.

איך מתבצע תהליך מחיקת הרישום הפלילי?

תהליך מחיקת רישום פלילי יכול להתבצע בשתי דרכים עיקריות. הדרך הראשונה היא הגשת ערר על עילת הסגירה של התיק שלכם במשטרה. אתם צריכים שהעילה תהיה סגירה של התיק מחוסר עניין לציבור, חוסר ראיות או חוסר אשמה. הדרך השנייה קשורה להתיישנות ותלויה במידה רבה בזמן שעבר מתחילת פתיחת הרישום המשטרתי או הפלילי. על מנת שתוכלו לדעת האם יש היתכנות למחיקת רישום פלילי בתיק שלכם, אני, עורך הדין יאיר בן שטרית אספק לכם ליווי משפטי מקצועי ואבדוק לעומק את המקרה שלכם. במידה ויש היתכנות לביטול רישום פלילי או משטרתי, אני אלווה אתכם לאורך כל התהליך עד למחיקת הרישום במשטרה.

מחיקת רישום פלילי עם עו”ד מומחה למשפט הפלילי

בכדי להתחיל בתהליך של מחיקת רישום פלילי או משטרתי בתיק שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתי קשר דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר. אני, עורך הדין יאיר בן שטרית זמין עבורכם ואשמח להעניק לכם את הייעוץ והליווי המשפטי הטוב ביותר למקרה שלכם.

תוכן עניינים

זקוקים לעזרה משפטית?

פנו אליי עוד היום וקבלו יחס אישי ואדיב, מקצועיות ודייקנות ובעיקר – סיכויי הצלחה גבוהים בתיק שלכם.

מלאו פרטים ואצור קשר בהקדם:

יחס אישי

בגלל החריצות וההתמדה

בגלל הזמינות

בגלל הניסיון העשיר

בגלל האמינות וההגינות

הכרת הגורמים הרלוונטים