מחיקת נקודות תעבורה

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

מחיקת נקודות תעבורה

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

גוררים נקודות תעבורה? מעוניינים לבטל אותן?

נקודות התעבורה הן כלי לביקורת כנגד נהגים שנתפסו בעבירות תעבורה, כאשר על כל עבירת תעבורה העונש של נקודות יכול להתחיל מ-2 נקודות ולהגיע עד ל-10 נקודות לעבירה אחת. צבירה של נקודות תעבורה עלולה להביא לעונש של פסילת רישיון ולכן יש לקחת ברצינות את נקודות התעבורה שגררתם עד היום. לעיתים, נהגים לא מודעים לכך שהם יקבלו נקודות תעבורה מכיוון שהן נרשמות רק לאחר תשלום הקנס ואם צברתם הרבה נקודות עד היום ורק עכשיו גיליתם זאת, זה הזמן לפנות לסיוע משפטי לצורך מחיקת נקודות תעבורה.

מתי מומלץ למחוק נקודות תעבורה?

אם יש לכם פחות מ-10 נקודות תעבורה ואתם גוררים אותן זמן רב, חשוב לדעת כי לאחר שנתיים (במידה ולא היו עבירות תעבורה נוספות) הנקודות ימחקו. במידה ומספר הנקודות שלכם עובר את 12 הנקודות ומגיע עד למקסימום של 22 נקודות, אתם תהיו מחוייבים לעבור קורס נהיגה נכונה “בסיסי” על מנת שתוכלו למחוק את הנקודות. אם מספר הנקודות גדול יותר מ-24 ועד למקסימום של 34 נקודות, תהיו מחויבים לעבור קורס נהיגה נכונה “ייעודי”. מעל ל-36 נקודות הרשיון שלכם יפסל למשך זמן של 3 חודשים, אחריהם תהיו מחוייבים לעשות מבחן תיאוריה על מנת לחדש את רישיון הנהיגה. ההמלצה היא לא לצבור הרבה נקודות ולדאוג למחוק את הקיימות כמה שיותר מהר עם סיוע משפטי של עורך דין לדיני תעבורה.

סיוע משפטי מול המרב”ד

נהגים שצברו מעל ל-72 נקודות יקבלו שלילה לתקופה של 9 חודשים וידרשו לעבור בנוסף למבחן תיאוריה גם מבחן מעשי. אם מדובר בפעם נוספת שצברתם נקודות בצורה כזו בתוך תקופה של 6 שנים, תדרשו לעבור בדיקה במרב”ד (המכון הרפואי לבטיחות בדרכים). סיוע משפטי לצורך מחיקת נקודות תעבורה רלוונטי גם במקרים בהם יש צורך בייעוץ משפטי לפני הגעה למרב”ד, במטרה למנוע מגבלות נוספות לחידוש רישיון הנהיגה שלכם. אם אתם מעוניינים למחוק את נקודות התעבורה שלכם אני, עורך הדין יאיר בן שטרית יסייע לכם בתהליך ואייצג אתכם מול הגורמים הרלוונטיים כמו משרד הרישוי והמרב”ד.

מחיקת נקודות תעבורה – איך מתחילים?

בכדי להתחיל בתהליך של מחיקת נקודות תעבורה, צרו איתי קשר עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר ואני, עורך הדין יאיר בן שטרית אעניק לכם את הייעוץ המשפטי המקצועי ביותר במטרה להביא למחיקת נקודות התעבורה שצברתם עד היום.

תוכן עניינים

זקוקים לעזרה משפטית?

פנו אליי עוד היום וקבלו יחס אישי ואדיב, מקצועיות ודייקנות ובעיקר – סיכויי הצלחה גבוהים בתיק שלכם.

מלאו פרטים ואצור קשר בהקדם:

יחס אישי

בגלל החריצות וההתמדה

בגלל הזמינות

בגלל הניסיון העשיר

בגלל האמינות וההגינות

הכרת הגורמים הרלוונטים