ייעוץ לפני חקירה במשטרה

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

ייעוץ לפני חקירה במשטרה

לייעוץ אישי חייגו: 058-7071000

האם מגיע לכם ייעוץ עם עו”ד לפני חקירה?

על פי החוק בישראל, כל אדם זכאי לפנות לעורך דין לקבל ייעוץ לפני חקירה במשטרה. מטרת הייעוץ הוא להכין אתכם לקראת החקירה ולהבין אילו שאלות יתכן וישאלו אתכם. במקרים מסויימים חוקרים מציבים את שיתוף הפעולה של הנחקר כמשהו חיובי עבורו, אך עם זאת חשוב לדעת כי החוקר לא יכול להבטיח סגירת תיק או אי הפללה ולכן חשוב שתהיו מוכנים לחקירה ולא לשתף פעולה עם החוקר מבלי לקחת בחשבון את החשדות נגדכם. הזכות שלכם לקבל ייעוץ משפטי לפני חקירה היא אחת הזכויות הבסיסיות ביותר עבור כל חשוד בישראל ולכן כדאי לנצל את הזכות הזו ולהפיק ממנה את המיטב במצב המשפטי שלכם.

למה חשוב לפנות לשירותי ייעוץ לפני חקירה?

ייעוץ לפני חקירה יכול למנוע מכם להגיד מילים או משפטים אשר יכולים לחרוץ את גורלכם המשפטי. חקירת משטרה היא אינה מצב טבעי ואם זו הפעם הראשונה שלכם בחקירה בתחנת משטרה, חשוב להיזהר מתרגילי חקירה שונים ולהבין איך להתנהג מול החוקר לאורך כל זמן החקירה. אם אתם מוזמנים לחקירה פלילית, אתם למעשה צריכים לעבור “חקירה באזהרה”. כלומר, אתם חשודים בביצוע של עבירה כלשהי או צריכים למסור עדות בנוגע לאירוע מסויים שיש לכם קשר אליו. מומלץ לבדוק מול תחנת המשטרה מה החשדות נגדכם. צריך שיהיה לכם ברור על מה הולכים לחקור אתכם ולא להסתפק בתשובה כללית בלבד.

ייעוץ לפני חקירה משטרתית – איך זה מתבצע?

ייעוץ לפני חקירה משטרתית יכול להתבצע בשיחת טלפון, שיחת זום או באופן פרונטלי. חשוב לציין כי פנייה לשירותי עורך דין לא שמה אתכם בעיני המשטרה כאילו אתם רוצים להסתיר משהו או רוצים להציג מצג שקרי, אלא להיפך – אתם מעוניינים כאן למצות את הזכויות החוקיות שלכם. אני, עורך הדין יאיר בן שטרית מציע לכם ייעוץ משפטי מקצועי ואישי לפני חקירה לכל סוגי העבירות. אני מלווה מאות לקוחות בכל שנה בתהליכים משפטיים ומסייע להם להתכונן לפני חקירה במשטרה, דיונים בבית משפט וכל תהליך משפטי הנדרש להם.

ייעוץ לפני חקירה במשטרה – איך מתחילים?

בכדי להתחיל ייעוץ לפני חקירה במשטרה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר אלי למספר הטלפון המופיע בראש הדף, או לחילופין להשאיר את הפרטים האישיים שלכם בטופס מילוי הפרטים המופיע בתחתית האתר. אני, עורך הדין יאיר בן שטרית אעניק לכם ליווי וייעוץ משפטי בסטנדרט גבוה על מנת לסייע לכם מול הרשויות הרלוונטיות.

תוכן עניינים

זקוקים לעזרה משפטית?

פנו אליי עוד היום וקבלו יחס אישי ואדיב, מקצועיות ודייקנות ובעיקר – סיכויי הצלחה גבוהים בתיק שלכם.

מלאו פרטים ואצור קשר בהקדם:

יחס אישי

בגלל החריצות וההתמדה

בגלל הזמינות

בגלל הניסיון העשיר

בגלל האמינות וההגינות

הכרת הגורמים הרלוונטים